Změna je život

Tady to teda pěkně umřelo. Ale hlavu vzhůru, zas mě popadla psací mánie, takže jsem našupu pár příspěvků a i dál se snad nějaké objeví.

Nejdříve k plánům které jsem prezentoval před několika (hodně) měsíci. Povedlo se mi splnit jen jediný a sice dostat se na FTVS. Jiné cíle se mi splnit nepodařilo, ale i když se teď na ně nesoustředím, tak stejně jednou padnou.

Plány se nezdařily, protože běh už pro mě není to hlavní. Proč jsem začal běhat a založil blog si neznalí můžou přečíst v mém prvním příspěvku. Co jsem nikde neprezentoval je, že maraton byl jen jeden z mých snů. No a vzhledem k tomu, že jsem si sen zaběhnout maraton už nadvakrát splnil, začaly mi myslí pomalu ale jistě vířit myšlenky, že když šlo tohle, proč nesplnit i něco dalšího. Tím dalším snem je stát se Ironmanem. Pokud by náhodou někdo nevěděl, neznamená to, že na sebe obleču železný oblek s raketou u zadku. Viz. http://www.csfd.cz/film/223262-iron-man/. Znamená to, že absolvuji triatlon, kde uplavu 3,8km, ujedu 180km na kole a nakonec uběhnu maraton. No není to šílenost?


S myšlenkou triatlonu jsem si pohrával už docela dlouho, ale odrazovalo mě , že jsem neměl kolo. Tahle překážka padla někdy během dubna, když se na aukru objevilo slušné kolo za velmi dobrou cenu. Nezaváhal jsem a kolo vyhrál. Od té chvíle začala moje triatlonová kariéra.

Před ironmanem mám docela respekt, takže jsem si první závod naplánoval až na rok 2011. V letošním roce chci absolvovat hlavně několik sprint triatlonů, abych si vůbec osahal o čem triatlon je. Vrcholem pak pro mě bude Half ironmanský závod 15.8.




2 komentářů:

  1. Jdes do toho fakt po hlave, ale to je spravny! Drzim palce :)

     
  2. Jsem fanynka jako obvykle:-) až poběžíš celýho ironmana tak dej vědět a já budu na trati s cedulí Plav/jeď/ běž Lovče!
    Držím palce ať se daří při přípravě!