Co to stojí stát se triatlonistou?

Přemýšlel jsem, kolik jsem vůbec utratil peněz pro to, abych se ze mě stal triatlonista. Napadlo mě myšlenky hodit sem, aspoň si to ujasním a možná si aspoň někdo udělá představu. Výdaje rozepíšu pro každou disciplínu zvlášť. Kvalita všeho vybavení není nejvyšší, ale ani to nejsou nějaký šméčka. Taková střední třída bych řekl. A pro případné čtenáře, pro to aby se člověk triatlonistou stal není potřeba v podstatě vůbec nic z toho co jsem koupil. Dá se to odplavat v šortkách, odjet na skládačce a odběhnout ve vietnamkách. Jak kdo chce :-))

Kde najdu, tak uvedu i link někde v obchodě, ale skoro nic jsem nekoupil nové. Dost toho je přes inzerát.

Plavání
Celkem: 7320 Kč

Cyklistika
Celkem: 30500 Kč

Běh
Celkem: 6800 Kč

Kompletní účet za to stát se triatlonistou: 44620 Kč. Není to úplně levný koníček :-)))

7 komentářů:

  1. tak trochu tam v tom přehledu nevidím, v čem budeš závodit (čili nějakou kombinézu, nebo dvoudílný obleček), jenom jedny běžecké boty, snad postačí:-), chtělo by to rovněž náhradní kola, aby člověk kvůli centrování (třeba) nestál v tréninku... No prostě řekl bych, že nákladově jsi to pořídil fakt optimalizovaně a moc levněji už to nejde, gratuluju. Tak ať se daří v tréninku a za tu investici si něco na závodech užiješ.
    JM

     
  2. Krátké závodní kalhoty mám, ty jsem zapoměl. Zatím na závodě oblíkám triko. Plánuju koupit kombinézu, ale nejspíš až na příští sezónu.

    Kola by to fakt chtělo ještě jedny, minulý týden jsem zrovna vletěl do díry a zničil ráfek, než přišel, tak jsem týden na kole nemohl. Ale na to teď není financ :-(

     
  3. To kolo ma vazne ve predu 3 tacy? To vidim na silnicce asi poprve...:-) Ja mam u plavani jeste piskot, na trenink pouze rukou a packy na ruce, posilujes sice s gumama, ale da se docela dobre posilovat zaber i ve vode s packama. Druhy (zavodni) kola zatim nemam, mam ale stary kolo upnuty v trenazeru, takze kdyztak jde vyuzit to. Nejhorsi na tom vsem je ze pokud Te to poradne chytne, je to teprv zacatek, a bude hur. Zejmena u cyklistiky to umi pekne litat...:-)

     
  4. Nojo, taky na to teď koukám :-) Ale já tam 3 tácy nemám :-) Mám v podstatě jen rám, vidlici a sedlovku z toho modelu.

    Nj, trenazer, dalsi vydaj na zimu, chjo

     
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.  
  6. začátečníci, nelekejte se! Asi dvanáct triatlonů jsem absolvoval mnohem levněji. Kolo Favorit stálo před dvacetipěti lety asi 1700 Kčs, plavky snad 200, jsou ovšem novější než kolo, maratonky ke 2000, ovšem jedu v nich i na kole. Přilba 500, stačí i půjčená. Dobrý výkon není ve vybavení, ale v nohách!

     
  7. Je to tak, dá se to absolvovat na čemkoli. Stačí chtít