Něco málo z aktuálního dění

Opravdu hooodně dlouho jsem nic nenapsal. Ani nevím proč, blogovací chuť mně nějak opustila. Dnešní aprílový den se mi aspoň trochu vrátila, takže něco málo sesmolím.


Loni po Doksymanovi jsem měl 3 týdny vyloženě relax, skoro bez tréninku. Taková flákačka. K maratonu ve stromovce daleko. Únava velká.
Nakonec jsem se k tréninku zase dokopal. Vzhledem k plánované účasti na maratonu ve stromovce koncem října jsem většinu času věnoval běhu. Pokračoval jsem i 2x týdně v plavání. Nebudu to nějak sáhodlouze prodlužovat, trénink šel celkem dobře, žádné zranění mě nepotkalo. Na maraton ve stromovce se udělalo hezké počasí, bylo velmi příjemně. Můj plán byl jednoduchý - zlepšit OR, nejlépe dostat čas pod 3:40. Od začátku jsem držel tempo o pár sekund na km rychlejší než bylo potřeba. To mi vydrželo zhruba do 30. km. Pak nohy začaly trochu tuhnout. Zpomalení nebylo nijak extrémní, takže jsem dokončil v čase 3:39:45. Vylepšení OR o 9 minut.

Zima nebyla nijak zajímavá, trénink nebyl sice úplně podle mých představ, ale něco jsem odtrénoval. Hlavně jízdy na kole na válcích byly zajímavé - hlavně ze začátku, než jsem se naučil držet stabilitu :-) Jednou jsem sjel a po hlavě zahučel přímo do odpadkového koše :-)

Na jaře, hned jak to bylo trochu možné jsem začal točit kilometry na kole. Ale přednost má teď běh. Včera jsem zaběhl pražský půlmaraton a bylo to slušné peklo. Teplota a sluníčko nepříjemně ovlivnili výkon, takže pouze za 1:35:45 (o 2 min za OR).
V květnu mě čeká maraton a pak už plnou parou na triatlony. V červnu Half Ironman, nějaké sprint triatlony a v srpnu zlatý hřeb sezóny, můj první Ironman - s největší pravděpodobností Železňák na Lipně.

Toť v krátkosti vše :-)

0 komentářů: