Maratonská videa

Tak jsem trochu brouzdal po youtube a narazil na několik zajímavých videjí.

Inspirační video New Yorského maratonu. Opravdu masová záležitost




Nepříjemné ukončení maratonu.



Opravdu to takhle vypada den po maratonu? Začínám se bát :-))

9 komentářů:

  1. Když se budeš během maratonu hodně objímat s divačkama podél trati, bude to následující den mnohem snesitelnější.

     
  2. To by se mi asi muj cílový čas pod 4 hodiny nepodařil :-) Na druhou stranu takové ojetí nezabere moc času

     
  3. Ehm, objeti :-)))

     
  4. Čas pod 4 hodiny je dobrý cíl a snad i napoprvé reálný. Mně se to povedlo po 6 týdnech tréninku s objemem ze začátku 50km, později 70km týdně (rok 2004: 3:44, naběháno celkem cca 400km).
    Tak makej, makej, ať se v cíli potkáme :)

    Kdyžtak tam na mě počkáš.. :)

     
  5. Tak po 6 týdne bych to asi fakt nedal, na to mám teď moc velkej pupek :-))

    Ještě, že na to mám další necelý 4 měsíce :-)

     
  6. Tak taky vyvalím svůj pupek: mám běžně 90 kilo, po intenzivním tréninku na maraton a maratonu samotném mám tak týden 86 a pak se Michelinka zase nafukuje :)

     
  7. Co takový březnový půlmaraton, to by byla dobrá kontrolka, ne? Nebo Kbelská desítka..

     
  8. no, ehm, mych momentalních 181/95... :-)

    Jinak v planu mam jak kbelskou desitku tak pulku koncem brezna :-)

     
  9. Vidím, že máme úplně shodný itinerář, super! Váha půjde dolů, to jsem klidný - stačí běhat pomalé dlouhé běhy, které spalujou tuky.
    Taky jsem už měl 95, teď jsem na 187/89..